Проведення інформаційно-освітніх кампаній у вищих навчальних закладах з метою підвищення інтересу молоді до підприємництва та міжнародної торгівлі, розвитку лідерських навичок та навичок з проектного менеджменту
- Виконано
- Виконується
- Не виконано
- Заплановано до виконання
Підписано Меморандум від 12.03.2018 року між МОН та ГО “Платформа інноваційного партнерства” з метою розвитку мережі бізнес-інкубаторів для навчання студентів і науковців щодо втілення результатів власних досліджень у бізнес. Передбачена також співпраця в напрямку удосконалення нормативної бази для розвитку стартапів у закладах вищої освіти та вирішення проблем розвитку інноваційного підприємництва.
МОН спільно з ГО “Платформа інноваційного партнерства” 21.05.2018 року проведено тренінг “Передова практика освіти підприємництву. Креативні методи навчання”, на якому презентовано досвід Естонії в освіті та розвитку академічного підприємництва, надано практичні знання з використання методів креативного навчання, які дозволяють поєднувати теоретичну та практичну складову. У заході взяли участь понад 100 працівникам з більш як 20 закладів вищої освіти.
Спільно з Платформою інноваційного партнерства (YEP) у 25 закладах вищої освіти відкрито підприємницькі клуби, спрямованих на розвиток підприємницької культури та мислення у студентів, поширення стартап-руху серед молоді та формування як тренду започаткування стартапів в університетах. Зокрема, у клубах відбуваються зустрічі з підприємцями, обговорення нових ідей та проектів, перегляд відеолекцій тощо.
(Звіт 2019 року).
З метою підвищення інтересу до інноваційної діяльності та трансферу технологій серед пред- ставників закладів вищої освіти і наукових установ, розвитку академічного підприємництва, популяризації розробок вітчизняних вчених та інноваторів, а також залучення інвесторів до розвитку перспективних проєктів, у травні 2020 року було заплановано проведення щоріч- ного Всеукраїнського форуму «Innovation Fest» (раніше мав назву – Всеукраїнський фестиваль інновацій). У зв’язку із загальнонаціональним карантином та з метою запобігання поширенню COVID–19, МОН України перенесено щорічний Всеукраїнський форум «Innovation Fest» з травня 2020 року орієнтовно на травень 2021 року.
У рамках форуму заплановано провести: презентацію розробок у демо–зоні Форуму; круглий стіл «Розвиток інноваційної екосистеми в закладах вищої освіти України»; пітчі фіналістів про- грами YEP!Starter; конкурс IT–EUREKA; конкурс інноваційних проєктів; навчальні тренінги з пи- тань розвитку інноваційної діяльності від партнерів Форуму.
Стосовно реєстрації для участі в заходах «Innovation Fest», то вона також продовжена до 25 бе- резня 2021 року й доступна за тим самим посиланням: t.ly/M1bKd.
Заклади вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальностями 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менедж- мент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», щороку прово- дять профорієнтаційні та інформаційно–освітні заходи з метою залучення вступників до здобут- тя вищої освіти. Ці спеціальності користуються найвищим інтересом з боку вступників. Освітні стандарти і програми вищої освіти передбачають формування в здобувачів лідерських навичок та навичок з проєктного менеджменту.
Особливої уваги приділяється практичній підготовці, розвитку співпраці з підприємствами та виконанню студентських дослідницьких та випускових робіт відповідно до потреб підприємств. Згідно з наказом МОН від 15.10.2019 No 1296 «Щодо запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти» низка закладів фахової передвищої та вищої освіти реалізують освітні програми за зазначеними спеціальностями за дуальною формою.
100% |
Проведення інформаційно-освітньої кампанії в закладах вищої освіти з метою підвищення інтересу молоді до підприємництва та міжнародної торгівлі шляхом включення практичних проектів у навчальні програми закладів вищої освіти та бізнес-шкіл, заснування разом з представниками приватного бізнесу нагород за підприємництво, приєднання до європейських та міжнародних мереж підприємців та спілкування в них, розроблення програм стажування студентів і молодих підприємців на успішних підприємствах, надання найперспективнішим студентам можливості ознайомитись з функціонуванням найуспішніших підприємств світу |
II квартал
2018
|
Підписано Меморандум від 12.03.2018 року між МОН та ГО “Платформа інноваційного партнерства” з метою розвитку мережі бізнес-інкубаторів для навчання студентів і науковців щодо втілення результатів власних досліджень у бізнес. Передбачена також співпраця в напрямку удосконалення нормативної бази для розвитку стартапів у закладах вищої освіти та вирішення проблем розвитку інноваційного підприємництва. МОН спільно з ГО “Платформа інноваційного партнерства” 21.05.2018 року проведено тренінг “Передова практика освіти підприємництву. Креативні методи навчання”, на якому презентовано досвід Естонії в освіті та розвитку академічного підприємництва, надано практичні знання з використання методів креативного навчання, які дозволяють поєднувати теоретичну та практичну складову. У заході взяли участь понад 100 працівникам з більш як 20 закладів вищої освіти. Спільно з Платформою інноваційного партнерства (YEP) у 25 закладах вищої освіти відкрито підприємницькі клуби, спрямованих на розвиток підприємницької культури та мислення у студентів, поширення стартап-руху серед молоді та формування як тренду започаткування стартапів в університетах. Зокрема, у клубах відбуваються зустрічі з підприємцями, обговорення нових ідей та проектів, перегляд відеолекцій тощо. (Звіт 2019 року). У рамках форуму заплановано провести: презентацію розробок у демо–зоні Форуму; круглий стіл «Розвиток інноваційної екосистеми в закладах вищої освіти України»; пітчі фіналістів про- грами YEP!Starter; конкурс IT–EUREKA; конкурс інноваційних проєктів; навчальні тренінги з пи- тань розвитку інноваційної діяльності від партнерів Форуму. Стосовно реєстрації для участі в заходах «Innovation Fest», то вона також продовжена до 25 бе- резня 2021 року й доступна за тим самим посиланням: t.ly/M1bKd. Заклади вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальностями 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менедж- мент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», щороку прово- дять профорієнтаційні та інформаційно–освітні заходи з метою залучення вступників до здобут- тя вищої освіти. Ці спеціальності користуються найвищим інтересом з боку вступників. Освітні стандарти і програми вищої освіти передбачають формування в здобувачів лідерських навичок та навичок з проєктного менеджменту. Особливої уваги приділяється практичній підготовці, розвитку співпраці з підприємствами та виконанню студентських дослідницьких та випускових робіт відповідно до потреб підприємств. Згідно з наказом МОН від 15.10.2019 No 1296 «Щодо запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти» низка закладів фахової передвищої та вищої освіти реалізують освітні програми за зазначеними спеціальностями за дуальною формою. |
0% |
Проведення щорічних інформаційно-освітніх кампаній, як мінімум, у трьох вищих навчальних закладах у 2018 році |
IV квартал
2018
|
0% |
Проведення щорічних інформаційно-освітніх кампаній, як мінімум, у трьох вищих навчальних закладах у 2019 році |
IV квартал
2019
|
МОН
Відповідно до Закону України “Про вищу освіту” діяльність закладів вищої освіти провадиться на принципах автономії та самоврядування. Заклади вищої освіти розробляють та реалізовують освітні (наукові) програми в межах ліцензованої спеціальності та самостійно розробляють і запроваджують власні програми освітньої, мистецької, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності.
Заклади вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальностями 051 “Економіка”, 071 “Облік і оподаткування”, 072 “Фінанси, банківська справа та страхування”, 073 “Менеджмент”, 075 “Маркетинг”, 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”, щороку проводять профорієнтаційні та інформаційно-освітні заходи з метою залучення вступників до здобуття вищої освіти. Ці спеціальності користуються найвищим інтересом з боку вступників. Освітні стандарти і програми вищої освіти передбачають формування в здобувачів лідерських навичок та навичок з проєктного менеджменту.
Особливої уваги приділяється практичній підготовці, розвитку співпраці з підприємствами та виконанню студентських дослідницьких та випускових робіт відповідно до потреб підприємств. Згідно з наказом МОН від 15.10.2019 № 1296 “Щодо запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти” понад 40 закладів фахової передвищої та вищої освіти реалізують освітні програми за зазначеними спеціальностями за дуальною формою.
МОН безпосередньо не визначає зміст освітніх програм, які реалізуються надавачами освітніх послуг. Відповідно до Закону України “Про вищу освіту” заклади вищої освіти наділені правом автономії, що в цьому випадку означає самостійність, незалежність і відповідальність у визначенні змісту освіти, який має відповідати освітньому стандарту. Освітні програми мають відповідати стандартам вищої освіти за спеціальностями і рівнями освіти, затвердженим МОН за погодженням з Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти.
0% |
Проведення щорічних інформаційно-освітніх кампаній, як мінімум, у трьох вищих навчальних закладах у 2020 році |
IV квартал
2020
|
МОН Відповідно до Закону України “Про вищу освіту” діяльність закладів вищої освіти провадиться на принципах автономії та самоврядування. Заклади вищої освіти розробляють та реалізовують освітні (наукові) програми в межах ліцензованої спеціальності та самостійно розробляють і запроваджують власні програми освітньої, мистецької, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності. Заклади вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальностями 051 “Економіка”, 071 “Облік і оподаткування”, 072 “Фінанси, банківська справа та страхування”, 073 “Менеджмент”, 075 “Маркетинг”, 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”, щороку проводять профорієнтаційні та інформаційно-освітні заходи з метою залучення вступників до здобуття вищої освіти. Ці спеціальності користуються найвищим інтересом з боку вступників. Освітні стандарти і програми вищої освіти передбачають формування в здобувачів лідерських навичок та навичок з проєктного менеджменту. Особливої уваги приділяється практичній підготовці, розвитку співпраці з підприємствами та виконанню студентських дослідницьких та випускових робіт відповідно до потреб підприємств. Згідно з наказом МОН від 15.10.2019 № 1296 “Щодо запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти” понад 40 закладів фахової передвищої та вищої освіти реалізують освітні програми за зазначеними спеціальностями за дуальною формою. МОН безпосередньо не визначає зміст освітніх програм, які реалізуються надавачами освітніх послуг. Відповідно до Закону України “Про вищу освіту” заклади вищої освіти наділені правом автономії, що в цьому випадку означає самостійність, незалежність і відповідальність у визначенні змісту освіти, який має відповідати освітньому стандарту. Освітні програми мають відповідати стандартам вищої освіти за спеціальностями і рівнями освіти, затвердженим МОН за погодженням з Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти. |
МОН
Відповідно до Закону України “Про вищу освіту” діяльність закладів вищої освіти провадиться на принципах автономії та самоврядування. Заклади вищої освіти розробляють та реалізовують освітні (наукові) програми в межах ліцензованої спеціальності та самостійно розробляють і запроваджують власні програми освітньої, мистецької, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності.
Заклади вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальностями 051 “Економіка”, 071 “Облік і оподаткування”, 072 “Фінанси, банківська справа та страхування”, 073 “Менеджмент”, 075 “Маркетинг”, 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”, щороку проводять профорієнтаційні та інформаційно-освітні заходи з метою залучення вступників до здобуття вищої освіти. Ці спеціальності користуються найвищим інтересом з боку вступників. Освітні стандарти і програми вищої освіти передбачають формування в здобувачів лідерських навичок та навичок з проєктного менеджменту.
Особливої уваги приділяється практичній підготовці, розвитку співпраці з підприємствами та виконанню студентських дослідницьких та випускових робіт відповідно до потреб підприємств. Згідно з наказом МОН від 15.10.2019 № 1296 “Щодо запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти” понад 40 закладів фахової передвищої та вищої освіти реалізують освітні програми за зазначеними спеціальностями за дуальною формою.
МОН безпосередньо не визначає зміст освітніх програм, які реалізуються надавачами освітніх послуг. Відповідно до Закону України “Про вищу освіту” заклади вищої освіти наділені правом автономії, що в цьому випадку означає самостійність, незалежність і відповідальність у визначенні змісту освіти, який має відповідати освітньому стандарту. Освітні програми мають відповідати стандартам вищої освіти за спеціальностями і рівнями освіти, затвердженим МОН за погодженням з Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти.
0% |
Проведення щорічних інформаційно-освітніх кампаній, як мінімум, у трьох вищих навчальних закладах у 2021 році |
IV квартал
2021
|
МОН Відповідно до Закону України “Про вищу освіту” діяльність закладів вищої освіти провадиться на принципах автономії та самоврядування. Заклади вищої освіти розробляють та реалізовують освітні (наукові) програми в межах ліцензованої спеціальності та самостійно розробляють і запроваджують власні програми освітньої, мистецької, наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності. Заклади вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців за спеціальностями 051 “Економіка”, 071 “Облік і оподаткування”, 072 “Фінанси, банківська справа та страхування”, 073 “Менеджмент”, 075 “Маркетинг”, 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”, щороку проводять профорієнтаційні та інформаційно-освітні заходи з метою залучення вступників до здобуття вищої освіти. Ці спеціальності користуються найвищим інтересом з боку вступників. Освітні стандарти і програми вищої освіти передбачають формування в здобувачів лідерських навичок та навичок з проєктного менеджменту. Особливої уваги приділяється практичній підготовці, розвитку співпраці з підприємствами та виконанню студентських дослідницьких та випускових робіт відповідно до потреб підприємств. Згідно з наказом МОН від 15.10.2019 № 1296 “Щодо запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти” понад 40 закладів фахової передвищої та вищої освіти реалізують освітні програми за зазначеними спеціальностями за дуальною формою. МОН безпосередньо не визначає зміст освітніх програм, які реалізуються надавачами освітніх послуг. Відповідно до Закону України “Про вищу освіту” заклади вищої освіти наділені правом автономії, що в цьому випадку означає самостійність, незалежність і відповідальність у визначенні змісту освіти, який має відповідати освітньому стандарту. Освітні програми мають відповідати стандартам вищої освіти за спеціальностями і рівнями освіти, затвердженим МОН за погодженням з Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти. |